Powrót po latach

 Są książki do których po przeczytaniu wiemy że już nigdy nie wrócimy, a są też takie co do których mamy pewność że wrócimy.

"Demon i panna Prym" Paulo Coelho zdecydowanie należy do tej drugiej kategorii.

Pierwszy raz czytałam tą książkę około 20 lat temu... Pamiętam, że mnie poruszyła i zachęciła do czytania innych pozycji autora, jednak treści nie pamiętałam i teraz nadszedł ten czas, że postanowiłam wrócić do tego tytułu.

Język autora jest bardzo przystępny i czyta się niby łatwo, ale jakoś nie umiałam przeczytać dużo za jednym podejściem. Książka ma 203 strony a czytałam ją 2 tygodnie. Fakt okres urlopowo-wakacyjny i człowiek spędza czas z dziećmi, ale mimo wszystko długo. 

Historia jest ciekawa, chociaż z przewidywalnym zakończeniem, ale nie o to chodzi w tej książce. 

Autor chciał zmusić do przemyśleń i przewartościowania swojego Życia i myślę, że częściowo mu się to udało. 

Mojego życia w tej chwili nie zmieni tą książką, ale wiem dlaczego mnie poruszyła te 20 lat temu i wiem że jest idealna dla poszukujących sensu młodych ludzi na rozstaju dróg 

Jak dla mnie to takie mocne 7/10


Komentarze