13...

 320 stron przeczytanych w ciągu 30 godzin z przerwa na 7 godzin snu, 8 godzin pracy, posiłki, spacer z psem itp.

Jay Asher "13 powodów" trudno mi ocenić od strony warsztatu pisarskiego, bo to nie jest książka którą można ocenić "na zimno", bez ładunku emocjonalnego.


Wbija w fotel.

Oglądałam serial i książkę kupiłam bardziej z myślą o mojej córce, bo każdy nastolatek chciał to przeczytać. 

Książka czekała długo na półce, bo cały czas myślałam, że to jeszcze nie jest książka dla niej, ale sama też nie przeczytałam. 

W okresie pandemii sporo czasu spędzam z moimi dziećmi i między innymi oglądam seriale i filmy z córką. 

Po długich namowach w końcu uległam i zaczęłam z nią oglądać 13 powodów. 

I uznałam, że już czas przeczytać.... 

Trudno powiedzieć czy książka mi się podoba czy nie, ale warto, naprawdę warto przeczytać, przetrawić i wyciągnąć wnioski... 

Powody jak powody jeden powie że Hannah przesadza, drugi że nie, ja staram się rozumieć i nie oceniać, chociaż sama postępowałaby inaczej i mam nadzieję że to jak wychowuje moje dzieci sprawiłoby, że i one postąpiłyby inaczej.


Komentarze