Co lepsze?

Witam, 
Odebrałam dziś paczkę z mojej ulubionej księgarni internetowej i w mojej głowie zrodziło się pytanie. 
Dla wielu pewnie proste natomiast ja nie umiem jednoznacznie odpowiedzieć. 

Książka papierowa czy e-book?

E-booki odkryłam w sumie bardzo niedawno. 
Od grudnia posiadam czytnik, a jakoś z dwa miesiące wcześniej zostałam abonamentem jednej z bardziej popularnych aplikacji. 

Nie potrafię wskazać która forma jest lepsza. 

Książka papierowa ma "duszę", zapach i jest nasza, a e-book....
Na pewno korzystając z abonamentu czytając chociaż 1-2 książki w miesiącu oszczędzamy. 
Niestety książki papierowe mają kosmiczne ceny rekomendowane i jakbym chciała zakupić każdą przeczytaną na aplikacji pozycje mój rodzinny budżet mocno by ucierpiał, nie mówiąc już o fizycznym braku miejsca w mieszkaniu 😊. 
Jednak do książki papierowej wrócić zawsze można bez kolejnych kosztów. 

Jak widać są plusy i minusy obu form i rozstrzygnięcie co lepsze wydaje mi się niemożliwe, a wy jak myślicie?



Komentarze